top of page

CONTACT EN ADRESGEGEVENS

Adres

Uw Flesje Bier B.V.

Lauriergaarde 9
3436 HV Nieuwegein

Contact

E-mail: info@uwflesjebier.nl

Bedrijfsgegevens

KvK-nummer: 73341614
BTW-nummer: NL859472036B01

Volg ons ook op

  • Facebook
  • Instagram
  • Contact opnemen met Uw Flesje Bier B.V.
    Indien u een vraag heeft kunt u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn elke werkdag van 08.30 tm 17.00 uut bereikbaar via telefoonnummer 0850043626 Buiten kantooruren kunt u ons bereiken via Facebook en op Instagram. Bij vragen of opmerkingen kunt u ons altijd een mail sturen naar info@uwflesjebier.nl
  • Verkopen jullie ook aan mensen die nog geen 18 jaar zijn?
    Nee, we verkopen geen producten aan mensen onder de 18. Ook niet als het een cadeau betreft. Niet Roken - Niet Drinken NIX18.
  • Kan ik direct een bestelling betalen?
    Helaas kunt u niet direct een bestelling betalen. Uw aanvraag wordt in behandeling genomen en wij zullen binnen 1 tot 2 werkdagen met u contact opnemen. Wil u direct weten of uw aanvraag goed binnen is gekomen, of heeft u andere vragen? Dan kunt u ons tijdens werktijden bereiken op telefoonnummer 0850043626
  • Is er een minimale afname?
    Er geldt een minimale afname van 12 stuks (bij het bronspakket is de minimale afname 24 stuks).
  • Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord op mijn vraag aan uwflesjebier.nl krijg?
    Meestal ontvangt u binnen 1 a 2 werkdagen een antwoord van ons.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling (al) verzonden is?
    Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail van ons dat uw bestelling onderweg is.
  • Ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dat nog?
    Zodra u uw akkoord heef gegeven, kan de bestelling eigenlijk niet meer gewijzigd worden. We kunnen wel in overleg met de bierbrouwer en de printer overleggen wat de mogelijkheden zijn. Dit kan een langere levertijd met zich meebrengen. In overleg komen we wel tot een oplossing.
  • Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres. Kan dat?
    Ja, dat kan. Geef tijdens het bestelproces aan dat u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen en vul vervolgens de adresgegevens in. Dan bezorgen wij uw bestelling op dat (aflever)adres.
  • Informatie over de levering?
    Voor de bezorging van uw bestelling worden kosten in rekening gebracht worden. Deze kosten zijn afhankelijk van de plaats van leveren en het aantal pakketten wat u heeft besteld. Wij brengen u van te voren op de hoogte wat de kosten zijn en wanneer de pakkettenhet worden verstuurd of bij u geleverd worden.
  • Ik ben op zoek naar een bepaald bier, maar ik zie het niet op jullie website staan. Kunnen jullie dit bier dan toch misschien leveren?"
    Soms wel, maar meestal helaas niet. Wij leveren over het algemeen alleen bieren die op onze site staan. We wisselen wel elk seizoen van bieren (dit in overleg met onze brouwer). Wanneer u van plan bent om een bepaalde volume af te nemen (>200 liter), dan kunnen we in overleg met onze brouwer wel speciaal voor u het bier laten brouwen. Als u een e-mail stuurt naar info@uwflesjebier.nl dan kunnen wij u vraag beantwoorden.
  • Wat doe ik met de lege flessen?
    Op onze flessen zit geen statiegeld. U kunt de flessen in de glasbak gooien.
bottom of page